Thursday, July 1, 2010

Menghitung hari

                                                    Salam,,,ya allah
                                  ,,,sedar x sedar,,haha,,,what the fishh
ok2,,stop merepek2 niey dayah oii,,huh,,ape nak merapu nih ha,,hah,,aku nak gerak dah ke intec fuhh,,apekah aku akan mendapatkan roomies sebaik yuni,eka n ema?i miss them like crazy,,........
si yuni dah g ipgm bangi isnin lpas,tinggal aku je lah nak g nie,,,,,,,,,,,,,,,,eka n ema pe kabo agknye?
mg aku de sms dyorg,but they seem bz,its ok,,aku paham sesangat,,kehidupan di matrik pahang(matrik lain aku xtaw la eyh)mg sibokkkk memanjang,,oh KMPh(my ex colleague*sebulan jer kat cini*huhu),,,aku rindu padamu(masih ker?*ade die ingat aku?*huhu),,,aku rindu haiza(my besfren lol),rindu mizan si badut(sory eh),yana,cha,gda(nie sume dak 1 sek aku*skepale................................

                                Ya allah,,,,,terlalu panjang sebenarnye untuk diceritakan di sini lol~
tapi x ape lah,,mungkin i can find more tyme to ulas panjan gedabak keta api sal kenangan kami,,

okeyh,,berbalik pade our topic today(cewahhh...aku ni xley blah r)....aku takut,,,kenape?sebab i m going to face a lot of challenges in intec,,,what kinda??oh,,banyak sekali,,,aku sedar sape diri aku............................
aku bukan pelajar staight a's(mcm pelajar2 tajaan mara,jpa bla bla bla).......................................................
aku bukan pelajar sek asrama(sbp,mrsm,sbpi,smka,bla bla bla)..................................................................

Tapi,god willing...aku sekarang more confidence........................................................................................
kerane ape?
kerane aku sedar aku n dyorg2 tuh same aje(beza coz jenis otak*gredA,A+,B+(aku),bla bla bla)haha
tol x?????????????....................................................................................................................................
aku akan berusaha sungguh(try my very bes)
sebab x ramai y dapat peluang cam aku(y resultnye 7a2b*aiseyy,malu nak cakap gred)


                                                     ok larh,,,,,,
malam pon makin larut,,,,,,
aku pon da ngantok(actually,x..tapi takot mak bapak marah2*bangon lewat kang suboh*haisshhh..)...........
gudnite dear!!!!
babai.......
assalamualaikum


1 comments:

Hidayah هداية said...

haish,,ape lah aku tulis nieyh,,,,,=D

Post a Comment