Tuesday, March 30, 2010

Assalamualaikum Pembuka Bicara..

salam...hari ni last day bulan mac...huahua...best gler arh...gue udah nggak sabar masuk matrik...hahaha...
as usual,pepagi aku n my mom p joging..indahnya menyedut udara yang indah pagi2 kan...recently,aku follow satu blog nie...wah,budak nie...jiwang2 tulisan dlm blog dye...its all about love,honey!pada aku,usianya terlalu mude untuk mengharungi alam prcintaan yang kadangkala menyakitkan...my advise to her is...just 4get her ex bf...u r too young my dear...sometimes love can be a good killer to our future,especially for u my dear who is still a school student...dak nie nak amek spm dis year...i will find my time to reply comments to her post...ayat die bunga2...agaknye dak nie aliran sastera kot..haha..pada aku,biarlah aku single camnie...pelajaran n masa depan aku is priority...lbey pentg...aku akan ubah naseb my famili soon...maybe owg kate,aku ni kolot..but do i care???huahuahua...aku dah pernah merase alam percintaan tuh..buang karan aku jerk...luckily result aku cemerlang..perghhh...i hope that i will always hav time to write in this blog...so that anyone who follows me,could get my updates from time to time...

0 comments:

Post a Comment