Wednesday, April 28, 2010

Kenape Dapat lak Nih>????

YA ALLAH...
tanpa disangke...aku menerime panggilan daripada pihak felda...jam 10:10 pagi,khamis..
betol ke nie??? aku apply maen2 jer..E2 biasiswa tajaan ke luar negara!!!!!
dengan result aku..sukar dipercayai aku dapat g overseas...
UNBELIEVABLE!!orang tuh suh aku call balik ptg nih pas decide ngan parents aku nak amek course ape..EH,BETOL KER NIEY.???aku xcaye...
beginilah dialog antare aku dan pihak berkenaan
"Assalamualaikum,ni norhidayah ke.?"
"Ye,saye,Siti Norhidayah"
"Ade mohon kan biasiswa felda?"
"Ade"
"Ok,dalam borang tuh,xde isi kan nak course ape.?Jadi adik nak mohon course ape?"
"perubatan ade.?"
"Perubatan xde sayang.Biar akak bace ape yang ade eh>>
TEKNOLOGI MAKANAN
SENI BINA DAN LANDSKAP
BIOLOGI DAN PERTANIAN
KEJURUTERAAN ELEKTRIKAL/KIMIA
BLA BLA BLA
"Aa.."
"Macam ni la..adik telefon balik petang ni..bincang dengan mak ayah dulu..nanti cakap nak cakap ngan kak norseha"
"Ok"
"Aa..ok..."
Pasttuh..aku call membe aku..biase ar reaksi die...terkezutt
dye cakap wah,besss.!!!
hahahahaha

0 comments:

Post a Comment